Työllistämiskampanjat

Kesäduunia! -hanke aloitti tänään kampanjansa (24.3-20.4) Salon nuorten työllistymisen hyväksi. Kampanja on suunnattu pääasiassa alueen Yrityksille, yhdistyksille ja kotitalouksille. Tarkoituksena on kertoa eri tahoille 4H:n työpalvelutoiminnasta ja teroittaa etenkin kotitalouksiin päin, että hekin voivat työllistää nuoren. Infoamme myös siitä, mitä tarkoittaa, jos nuori on suorittanut 4H:n ajokortti työelämään -kurssin. Nuoret ovat jo löytäneet työpalvelutoimintamme melko hyvin, mutta myös heille on tiedossa tiedotusta ja ultimaattisena tavoitteena tietysti työpaikkoja ja työkokemuksia.

Tapahtumat, joissa olemme mukana kampanjan aikana:

Sparraava esimies -tapahtuma

Paikka: Nuorten keskus Steissi, Mariankatu 12

Aika: 27.3.2014 klo 9-11

Kenelle: Tapahtuma on suunnattu alueen Yrittäjille, yrityksen edustajille, työnantajille ja esimiehille.

Kesäduunia! -hanke kertoo tapahtumassa infopisteellään kiinnostuneille vaivattomammasta tavasta työllistää nuori 4H:n työpalvelun kautta, sekä nuorten työllistämisen erityispiirteistä ja siitä, mikä on Ajokortti työelämään -kurssi. Tarjolla on myös tietoa muusta Salon 4H-yhdistyksen toiminnasta. Tervetuloa kuulemaan.

Salon messut

Paikka: Astrum-keskus, Salorankatu 5-7

Aika: 12.3 klo 10-17 ja 13.3 klo 10-16

Kenelle: Tapahtuma on kaikille avoin.

Kesäduunia! -hanke ja Salon 4H-yhdistys esittelevät toimintaansa omalla messuosastollaan molempina messupäivinä. Messuosastolla on myös nuorten 4H-yrittäjien työpajoja. Kysy 4H-yrittämisestä, työllistämisestä (miten työllistän 4H:n kautta vaivattomasti?), työllistymisestä (kuinka haen töihin 4H:n kautta?) tai tutustu muuten vain Salon 4H-yhdistyksen sekä Kesäduunia!- ja Duunirinki -hankkeiden toimintaan.

Olemme yhteistyössä KESÄDUUNI-kampanjassa Salon yrittäjäyhdistysten kanssa, ja pisteeltämme voi hakea täytettäväksi työnhakulomakkeita sekä palauttaa niitä. Työnantajat voivat myös jättää työtarjouksia lomakkeella.

Tervetuloa messuille!