KESÄDUUNI -kampanja

Salon 4H-yhdistys ja Kesäduunia! -hanke ovat mukana Salon seudun yrittäjäyhdistysten nuorten työllistämiskampanjassa, joka kulkee nimellä KESÄDUUNI -kampanja. 4H:n Kesäduunia! -hanke ja yrittäjäyhdistykset starttasivat toisistaan tietämättä samoihin aikoihin molemmat omat kampanjansa nuorten työllistymiseen liittyen. Kun tahot tulivat tietoisiksi toistensa toiminnasta ja kampanjoiden sisältöjen havaittiin käyvän hyvin yksiin, päätettiin voimavaroja yhdistää yhteisten päämäärien saavuttamiseksi.

KESÄDUUNI -kampanjan tavoitteena on järjestää kesäduuni kaikille salolaisille vuosina 1996 - 1998 syntyneille nuorille. Lisäksi kampanjassa haastetaan salolaisia yrityksiä, yhdistyksiä ja kotitalouksia ilmoittautumaan mukaan ja tarjoamaan nuorelle työtä. Ilmoittautua voi joko yrittäjille tai Salon 4H:lle.

4H tarjoaa työnantajille yrityksistä kotitalouksiin vaivattomampaa vaihtoehtoa työllistää nuori. Voit lukea lisää aiheesta ja ilmoittaa työpaikastasi tästä.

Lisää yrittäjäyhdistysten käynnistämästä KESÄDUUNI -kampanjasta voit lukea tästä.

KESÄDUUNI –kampanjan nuorten hakuaika on päättynyt. Hakemuksia kertyi hulppeat 700 kappaletta vuosina -96-98 syntyneiltä nuorilta Salosta ja ympäryskunnista. Salon Yrittäjät ja Salon 4H-yhdistys käsittelevät hakemukset ja ilmoittavat nuorille mahdollisesta työpaikasta toukokuun loppuun mennessä. Yksittäisinä poikkeuksina uusista työpaikoista saattaa tulla ilmoitusta vielä kesäkuunkin aikana. Kampanja pyrkii tarjoamaan työkokemuksen kaikille töitä hakeneille nuorille ja toivottaa motivaatiota alkavalle kesälle.

PEREHDYTYS/KOULUTUSTILAISUUS NUORILLE

Salon Yrittäjät, Salon 4H-yhdistys sekä Salon Nuorkauppakamari tarjoavat kaikille kampanjan kautta kesätöitä hakeneille nuorille mahtavan mahdollisuuden osallistua ilmaiseen perehdytys/koulutustilaisuuteen 26.5.2014 Salon Lukion (Kaherinkatu 2) auditoriossa kello 18 -19.

Tilaisuudessa kerrotaan kampanjan etenemisestä, työpaikkoja tarjoavista yrityksistä sekä käydään läpi tärkeimmät työelämän pelisäännöt, joista saat myös mukaasi hyvän kirjallisen tietopaketin. Tilaisuudesta tarttuu mukaan hyviä vinkkejä kesätyöpaikalle riippumatta siitä, työllistytkö kampanjan kautta vai et.

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittelethan osallistumisestasi tilaisuuteen vastaamalla tähän sähköpostiin viimeistään 23.5.2014. Salon Yrittäjät, Salon 4H-yhdistys sekä Salon Nuorkauppakamari tarjoavat kaikille kampanjan kautta kesätöitä hakeneille nuorille mahtavan mahdollisuuden osallistua ilmaiseen perehdytys/koulutustilaisuuteen